چاي دكتر سينا چگونه باعث چربي سوزي بدن مي شود

فروشگاه محصولات لاغري هات شيپر

چاي دكتر سينا چگونه باعث چربي سوزي بدن مي شود

۱ بازديد

نكاتي در خصوص مصرف چاي دكتر سينادرست است كه چاي دكتر سينا هيچ گونه عوارضي ندارد و براي تمامي كساني كه از اضافه وزن رنج مي برند مناسب است، اما در واقع تعداد معدودي هستند كه در صورت مصرف چاي دكتر سينا نبايد افراطنكنند و اگر پزشك براي آن ها مانع ببيند نبايد چاي دكتر سينا را مصرف كنند. از جمله افرادي كه طبق دستور پزشك مي توانند از چاي سينا مصرف كنند خانم هاي شيرده و باردار هستند. افرادي نيز هستند كه به كافئين هاي موجود در نوشيدني ها حساسيت دارند پس توصيه مي شود آنان نيز چاي دكتر سينا را به اندازه لازم و كم مصرف كنند و اما دسته ديگري از افراد، بيماراني هستند كه مشكلات دستگاه گواراشي دارند يا از بي خوابي رنج مي برند و يا اين كه مشكلات قلبي_ عروقي دارند كه بدون مشورت پزشك نبايد از چاي سينا مصرف كنند.
تصوير۵
چاي دكتر سينا چگونه باعث چربي سوزي بدن مي شود؟مكانيسمي كه چاي دكتر سينا براي چربي سوزي بدن اشخاص چاق دارد بدين صورت مي باشد كه متابوليسم هيدرات كربن و چربي را در بدن افزايش مي دهد و موجب مي شود تا مقدار قند و چربي در بدن به مقدار استاندارد برسد. به طوري كه مقدار اين دو ماده در بدن در حالت تعادل باشند. مصرف منظم چاي سينا با مكانيسم طبيعي خود وزن افراد را سه تا پنج كيلوگرم كاهش مي دهد كه البته اين كاهش وزن بستگي به نوع بافت چربي بدن دارد كه در هر يك از اشخاص متفاوت است. براي خريداري چاي دكتر سينا اصل پيشنهاد مي شود آن را از سايت هاي معتبر تهيه كنيد تا مبادا با موارد مشابه موجود در بازار به مشكل بخوريد.

 

منبع :  چاي لاغري دكتر سينا اصل

http://drsinatea.ir/%DA%86%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%84-2-%D8%A7%D8%B5%D9%84/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.