تاپ لاغري

فروشگاه محصولات لاغري هات شيپر

تاپ لاغري

۱ بازديد
قيمت :

كمپاني هات شيپر يكي از معروف ترين توليد كننده هاي محصولات لاغري مي باشد و در ايران نيز از طرفداران زيادي برخوردار است. محصولات ارائه شده توسط اين كمپاني شامل موارد زيز مي باشد :

تاپ لاغري

سوتين لاغري

شلوارك لاغري

شلوار لاغري

تي شرت لاغري

كمربند لاغري

شكم بند لاغري

 

 

در اين بخش مي خواهيم به معرفي محصول تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر بپردازيم. بسياري از خانم ها معمولا داراي سينه هيا افتاده وشل هستند و همين امر موجب شده تا هيكل و استايل انها در زير لباس بسيار بد فرم و زشت جلوه نمايد.براي اينكه بتوان بر اين مشكل غلبه كرد مي توان از تاپ لاغري هات شيپر استفاده كرد و خواهيد ديد به محض پوشيدن اين محصول سينه هاي شما فرمي گرد و بسيار زيبا به خود خواهد گرفت و ديگر از حالت افتادگي رها شده و به سمت بالا قرار مي گيرد.

قيمت تاپ و شلوارك اصلي هات شيپر ۴۸ هزار تومان

 

تاپ شلوارك هات شيپر

سينه هاي زيبا و خوش فرم مي تواند اعتماد به نفس خوبي را به شما دهد و مي توايند رد محافل و مجالس مختلف با خيال راحت شركت كرده و بدون اينكه كسي متوجه چنين محصولي رد زير لباس هاي شما باشد همه را به حيرت در خواهيد آورد. شما با استفاده مداوم از اين تاپ مي توانيد علاوه بر اينكه  حالت سينه هاي خود را زيبا و خوش فرم كنيد بلكه در دراز مدت شاهد فرم گرفتن دائمي انها نيز خواهيد شد. در ضمن اين تاپ مي تواند براي زمان هايي كه مي خواهيد به ورزش كردن بپردازيد نيز وسيله اي مناسب تلقي گردد.

محصول تاپ و شلوارك هات شيپر را ميتوانيد به صورت اصلي و با كيفيت بسيار بالاي از سايت ما خريداري كرده و بعد از اينكه انرا دريافت كرديد وجه كالا را به مامور پست بپردازيد.در مورد شلوارك هم مي توان اينگونه توضيح داد كه تمام نواحي ران و باسن را به خوبي تحت پوشش خود قرار داده و شما با استفاده از آن مي توانددر ناحيه پايين تنه به فرم ايده آل خود دست يابيد.

محصول شلوارك و تاپ لاغري هات شيپر در سايز هاي مختلفي ارائه شده است و شما عزيزان با توجه به نياز خود مي توانيد در هنگام سفارش سايز مورد نظرتان را به ما بگوييد تا همان محصولي كه مي خواهيد را برايتان ارسال كنيم. اما نحوه سفارش از سايت ما به روش هاي زير ممكن است :

مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد .

قيمت تاپ و شلوارك اصلي هات شيپر ۴۸ هزار تومان

 

 

همچنين مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته وسفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد .

در ضمن مي توايند آدرس كامل پستي و كد پستي و نام محصول و نام گيرنده را نيز برايمان پيامك كرده و به صورت پيامكي سفارش خود را ثبت نماييد.

محصول شلوارك و تاپ هات شيپر را هم به صورت تكي و جداگانه و هم به صورت يك ست كامل كه شامل يك تاپ و يك شلوراك است را مي توايند زا فروشگاه ما سفارش دهيد.

شلوارك و تاپ هات شيپر

قيمت تاپ و شلوارك اصلي هات شيپر ۴۸ هزار تومان

 

 

معمولا ورزشكاران و خانم هايي كه مي خواهند در حين فعاليت هاي بدني ميزان تعريق بدن خود را بالتر ببرند از محصول تاپ شلوارك هات شيپر به صورت همزنان استفاده مي كنند. اين محصول با توجه به نوع اليافي كه در آن به كار رفته دقيقا تمامي نواحي تحت پوشش خود را مي تواند تحت فشار قرار دهد و يمزان دماي ان ناحيه را بالا برده و همين امر  موجب عرق كردن آن بخش ها مي گردد. اگر اين روند در دراز مدت ادامه داشته باشد مي تواند براي شما كاهش وزن واقعي هم به همراه داشته باشد.

اما از تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر كه بگذريم مي توان توضيحات كلي را در مورد ديگر محصولات اين برند به شرح زير عنوان كرد :

 

تي شرت هات شيپر :

اين محصول در سايز بندي مختلف ارائه شده است و هم براي آقايان و هم خانم ها قابل استافده بوده و مي تواند به خبيو تمامي ناحيه بلا تنه را تحت پوشش خود قرار دهد و همين امر موجب مي گردد تا شما استايل و فرم بدني زيبايي را پيدا گكنيد. در ضمن استفاده زا اين تي شرت در دراز مدت مي تواند موجب شود تا شما عرق كرده و همين امر باعث كاهش وزن شما نيز خواهد شد. براي تهيه اين محصول مي توانيد همين الان از سايت هات شيپر اقدام به خريد آن نماييد.

قيمت تي شرت لاغري هات شيپر  با قيمت ۲۶ هزار تومان

 

 

كمربند لاغري هات بلت  :

اين محصول مي تواند تمام بخش هاي پهلو و كمر را به خوبي پوشش دهد و همين امر مي تواند كمك كند تا شما در اين نواحي شاهد هيكلي متناسب از خود باشيد. محصول فوق را با نام كمربند لاغري هات شيپر  هم مي شناسند و در واقع استفاده مداوم از محصول فوق مي تواند در دراز مدت براي شما كاهش وزن را نيز به همراه بياورد و علت اين امر به خاطر افزايش دماي تحت پوشش و عرق كردن در ان نواحي است.

كمربند لاغري هات شيپر با قيمت ۲۶ هزار تومان

 

 

سوتين هات شيپر :

 

همانند محصول تاپ لاغري كه رد بالا توضيح داديم شما خانم هاي عزيز مي توايند از محصول سوتين لاغري هات شيپر نيز استفاده نماييد . اين محصول هم مي تواند سينه هيا شما را خوش فرم كرده و هم حالت انها را گرد و رو به بالا نگه دارد.شما مي توانيد بر اساس نياز خود اين سوتين را در سايز بندي مختلي تهيه نماييد. براي خريد محصولات هات شيپر مي توانيد همين الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته  و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نماييد.

سوتين يا نيم تنه هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

 

شكم بند هات شيپر :

 

شما علاوه بر استفاده از محصول كمربندي كه در بالا معرفي كرديم مي توانيد از شكم بند لاغري اين كمپاني هم استافده نماييد . معمولا چربي هاي انباشته شده در اين نواحي باعث بر هم ريختن فرم و شكل بدني شما شده و لباس هايتان بد فرم در بدنتان خواهد ماند.براي اينكه بتوانيد بر اين مشكل غلبه كنيد پيشنهاد مي كنيم حتما از محصول فوق استفاده نموده و تاثيرات آن را به وضوح ببينيد.

شكم بند لاغري هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

 

شلوار هات شيپر :

 

اين محصول هم مي تواند براي آقايان و هم براي خانم ها قابل استفاده باشد.شلوار لاغري فوق در سايز بندي مختلف ارائه شده و شما مي توانيد با توجه به نيازتان سايز مورد نظرتان را از طريق سايت هات شيپر خريداي نماييد و بعد از اينكه محصولتان به دستتان رسيد هزينه آنرا به مامور پست بپردازيد.

 

 

 

 

 

 

نمايندگي هات شيپر در تهرانكمربند لاغريهات شيپر شكم بندسوتين هاي لاغريقيمت شلوارك لاغريتاپ لاغري زنانهتيشرت هات شيپرتاپ و شلوارك هات شيپرپكيج لاغري هات شيپراسليم ليفت مردانه , گن لاغري كاسمارا مردانهگن لاغري زنانه كاسماراگن اسليم ليفت زنانهگن لاغري زنانه بند دار

گن لاغريكمربند لاغري هات بلتشكم بند هات شيپر اصل ,  بهترين سوتين لاغريشلوارك هاتشيپر تاپ بلند هات شيپرتيشرت لاغري زنانه , خريد تاپ شلوارك زنانهگن لاغري كاسماراگن زنانه كاسمارا گن لاغري زنانه اسليم ليفت , گن لاغري اسليم ليفت بند دار زنانه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد