محصولات لاغري هات شيپر

فروشگاه محصولات لاغري هات شيپر

محصولات لاغري هات شيپر

۱ بازديد
قيمت :

از ديگر محصولات لاغري هات شيپر  كه براي خانم طراحي و توليد شده است , سوتين هات شيپر نام دارد. اين سوتين همانطور كه در تصاوير هم مشاهده مي كنيد تمام نواحي سينه را به خوبي پوشش داده و علاوه بر اينكه مي توان فرم بسيار زيبايي به سينه هاي شما دهد و انها را كاملا گرد و رو به بالا نگه دارد همزمان مي تواند هم چربي هاي اضافه در اين ناحيه را به صورت آني بعد از پوشيدن محو كند و هم اينكه به خاطر نوع جنسي كه دارد باعث خواهد شد تا شما در اين ناحيه حسابي عرق كنيد و همين عمل كمك خواهد كرد تا چربي هاي اضافه در ناحيه سينه بعد از مدتي از بين بروند.

سوتين يا نيم تنه هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

سوتين لاغري هات شيپر

سوتين لاغري هات شيپر با توجه به نوع اليافي كه در ان به كار رفته است مي تواند به خوبي ميزان دماي ناحيه تحت پوشش خود را بالا برده  شما براحتي و بدون اينكه بخواهيد فعاليت خاصي انجام دهيد شروع به عرق كردن خواهيد كرد.اگر از اين محصول به صورت مداوم استافده كنيد علوه بر اينكه هميشه سينه هاي شما خوش فرم و زيبا  خواهند ماند باعث خواهد شد تا بعد از مدتي شاهد كاهش سايز واقعي و از بين رفتن چربي هاي اضافه تان باشيد.

ما در فروشگاه هات شيپر اين محصول ارزشمند را در سايز هاي مختلفي ارائه داده ايم كه مي توانيد به يكي از روش هاي زير همين الان اقدام به تهيه اين محصول نماييد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.

سوتين يا نيم تنه هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

مي توانيد به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را تلفني ثبت نماييد.

همچنين مي توانيد مشخصات كامل پستي از جمله ادرس پستي + كد پستي + نام محصول و نام گيرنده را برايمان به همين شماره كه اعلام شد پيامك دهيد.

دقت داشته باشيد حتما در هنگام سفارش سايز مورد نظرتان را بگوييد تا محصولي متناسب براي شما ارسال شود.

سوتين هات شيپر

نيم تنه لاغري هات شيپر با الياف نئوتكس خود مي تواند به خوبي باعث ايجاد تعريق در بخش سينه شود و شما بدون هيچگونه زحمتي  عرق خواهيد كرد و لاغر مي شويد. از اين محصول مي توانيد با توجه به كيفيت بسيار بالايي كه دارد در طي روز استفاده نماييد و همزمان كه به كارهايتان مي پردازيد شروع به عرق كردن كرده و لاغر شويد.

در ضمن اگر به دنبال تهيه يك سوتين لاغري براي ورزش كردن هستيد اين محصول با توجه به جنس كشي و استرجي كه دار مي تواند مناسب ترين انتخاب براي شما باشد. همزمان هم سينه هاي شما را رو به بالا و خوش فرم نگه خواهد داشت و هم اينكه باعث عرق كردن در اين ناحيه شده و موجب كاهش وزن شما مي گردد.

سوتين لاغري هات شيپر داراي دو لايه دروني و بيروني است. لايه دروني با توجه به نوع جنسي كه دارد در عرض چند دقيقه باعث بالا رفتن درجه حرارت بدن شده و شروع به عرق كردن خواهيد كرد و لايه بيروني كاملا مجزا و جدا از ديگر لايه طراحي شده بطوريكه شما هر جقدر هم كه عرق كنيد در سطح بيروني چيزي قابل مشاهده نيست و از همين رو مي توانيد در طي روز با خيال راحت از اين محصول در زير لباس هايتان استفاده نماييد.

سوتين يا نيم تنه هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

نيم تنه هات شيپر

اگر دوست داريد تا با كمترين فشار و با حركات ساده ورزشي و بدون اينكه بخواهيد خود را درگير انجام حركاتي طاقت فرسا به منظور ايجا عرق در ناحيه سينه به منظور لاغري نماييد پيشنهاد ما تنها استفاده از سوتين هات شيپر است.اين محصول كمك مي كند تا شما به اندازه چندين برابر حالت طبيعي خود عرق نماييد و خيلي زود بافت هاي اضافه چربي را از بين خواهد برد.

دقت نماييد متاسفانه محصولاتي مشابه با نام هات شيپر در حال فروش هستند كه به هيچ وجه كيفيت لازم را دارا نبوده و نمي توانند انتظارات شما را براورده نمايند. معمولا قيمت تمام شده اين محصولات بسيار پايين تر از محصولات اصلي هستند.
سايز هاي موجود L , XL , XXL , 3XL

سوتين لاغري هات شيپر

 

شما در هر كجاي كشور كه باشيد ابتدا محصول سوتين هات شيپر خود را دريافت خواهيد كرد و سپس وجه آنرا به مامور پست مي پردازيد. معمولا افرادي كه به دنبال تهيه سوتين هاي لاغري هستند تنها انتظار انها اين است كه به صورت موقتي پس از پوشيدن ان بتوانند سينه هاي خوش فرم و گردي داشته باشند و كاهش سايز موقتي را برايشان به همراه داشته باشد. اما شما در واقع به تهيه اين محصول با يك تير دو هدف را نشانه خواهيد رفت. هم محصولي دريافت مي كنيد كه در ان واحد براي شما زيبايي و خوش فرمي سينه را به همراه خواهد داشت و هم اينكه با توجه به سيستم تعريقي كه دارد مي تواند بعد از مدتي براي شما كاهش سايز واقعي را به همراه داشته باشد.

 

سوتين هات شيپر
از ديگر محصولات كمپاني هات شيپر مي توان به موارد زير اشاره كرد :
تي شرت هات شيپر
كمربند هات شيپر
شلوارك هات شيپر
شكم بند هات شيپر

 

اگر به دنبال ديگر محصولات ارائه شده توسط اين كمپاني هستيد بايد خدمتتان عرض كنيم براحتي مي توايند همين الان براي خريد اينترنتي هات شيپر مورد نظرتان از طريق سايت ما اقدام نماييد :

 

تاپ هات شيپر :

آيا براي شما هم اتفاق افتاده به دليل شل بودن سينه هايتان در زير لباس فرم و شكل بسيار بدي به خود گرفته و در مهماني نتوانيد انطور كه بايد رخ نمايي كنيد. ؟ محصول فوق مي تواند به سينه هاي شما شكل و فرم بسيار زيبايي دهد و براي شما نيز كاهش سايز را به همراه خواهد داشت.با استفاده از تاپ لاغري با اعتماد به نفس بالاتري مي توانيد در مهماني ها و مجالس مختلف حاضر شويد و همه را با هيكل زيباي خود متعجب نماييد. براي تهيه هات شيپر اصل  از طريق فروشگاه ما همين الان مي توانيد اقدام نماييد.

تاپ لاغري هات شيپر با قيمت ۲۲ هزار تومان

 

 

تي شرت هات شيپر :

 

اين محصول هم توسط آقايان و هم توسط خانم ها قابل استفاده است. اگر مي خواهيد در بخش بالاتنه خود شاهد كاهش سايز باشيد و هيكلي متناسب وز يبا داشته باشيد بهترين پيشنهاد استفاده از اين محصول است. شما با  استفاده از اين تيشرت لاغري ميتوانيد به سايز مورد  نظر خود برسشيد و در زير لباس بذدني فوق العاده جذاب و زيبا خواهيد داشت. اين محصول را در چند سايز مختلف بر اساس نياز خود مي توانيد تهيه نماييد. دقت كنيد اگر در حين روزش كردن از اين محصول استفاده نماييد همزمان مي توانيد ميزان تعريق بدن را بالا برده و شاهد كاهش سايز واقعي در دراز مدت براي خود باشيد . فروشگاه هات شيپر اين محصول را به صورت اصلي دراختيار شما گذاشته است.

 

قيمت تي شرت لاغري هات شيپر  با قيمت ۲۶ هزار تومان

 

 

شلوارك هات شيپر:

 

اين محصول را مي توان در چند سايز مختلف تهيه كرد.محصول فوق براي خانم ها طراحي شده و از ان مي توانند در سالن هاي ورزشي و يا در منزل در حالت عادي استفاده كنند.شلوارك فوق با توجه به نوع جنسي كه دارد مي تواند به خبوي باعث تعريق در  بخش هاي تحث پوشش خود شود و همين امر موجب خواهد شد شما علاوه بر كاهش سايز آني در دراز مدت هم شاهد كاهش وزن واقعي باشيد.شما براي خريد محصولات هات شيپر مي توانيد به صورت شبانه روزي با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ با ما در تماس باشيد.

قيمت شلوارك هات شيپر  با قيمت ۲۶ هزار تومان

 

 

 

كمربند لاغري هات بلت :

 

از اين محصول مي توانيد براي كاهش سايز در بخش هاي كمر و پهلو استافده نماييد و كمربند لاغري فوق داراي جنس بسيار مرغوبي بوده و مي تواند به خبيو در همان لحظه براي شما كاهش سايز چند شماره اي را به همراه داشته باشد. شما اگر دوست داريد تا هيكلتان در زير لباس زيباتر باشد پيشنها مي كنيم همين الان اقدام به تهيه اين محصول نمايدي و از ان در مواقع لزوم استفاده كنيد. قيمت هات شيپر فوق در مقاپيسه با ديگر فروشگاه بسيار مقرون به صرف در نظر گرفته شده و شما براحتي مي توانيد آنرا همين الان درهر كجاي ايران كه هستيد سفارش دهيد.

كمربند لاغري هات شيپر با قيمت ۲۶ هزار تومان

 

 

 

شكم بند لاغري هات شيپر :

 

همانند محصول بالا اين محصول هم دقيقا براي پوشش دادن نواحي كمر و پهلو  به كار مي رود و فقط نوع طراحي آن با محصول بالا متفاوت است. شما براساس نوع سليقه و نياز خود مي توانيد هر كدام از آنها را كه خواستيد تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.ما در سايت امكان خريد هات شيپر فوق را به صورت آنلاين براي شما فراهم كرده ايم و براحتي مي توانيد همين الان سفارش شكم بند لاغري خود را ثبت نماييد.

شكم بند لاغري هات شيپر با قيمت ۱۶ هزار تومان

 

 

 

شلوار لاغري هات شيپر :

 

اگر مي خواهيد در بخش پايين تنه خود هيكلي متناسب و زيبا داشته باشيد و مي خواهيد خبري از بافت هاي چربي در بخش هاي كمر و باسن و ران ها نباشد به شما استفاده زا اين محصول را پيشنهاد مي كنيم . شما حتي مي توانيد در زمان هايي كه در حال ورزش كردن هستيد با استفاده ازاين شلوار لاغري مخصوص كمك به تعريق بيشتر ناحيه پاهايتان كرده و همين امر مي تواند كمك بزرگي به شما در بحث لاغري و كاهش وزن داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد